Klaidos, kurių reikėtų vengti išrašant sąskaitas

Veikiausiai, į sąskaitų išrašymą žiūrite, kaip į varginančią, tiesmukišką, ypatingo jūsų dėmesio ir susikaupimo nereikalaujančią užduotį. Nustebsite sužinoję, kaip tai yra svarbu, norint išlaikyti teigiamą apyvartinių lėšų balansą.

Štai keletas klaidų, kurios dažnai pasitaiko išrašinėjant sąskaitas:

1. Atidėliojimas

Geriausias laikas išsiųsti sąskaitą – iškart po darbų atlikimo ar prekių pardavimo. Jei su klientais nesusitarėte kitaip, neatidėkite sąskaitos išsiuntimo. Jei išrašote sąskaitą tą pačią dieną, kai atliekate darbą arba parduodate prekes, turite dukart didesnę tikimybę gauti pinigus laiku!

2. Neapmokėtų sąskaitų sekimas

Kartais klientai neskuba apmokėti sąskaitų. Svarbu sekti sąskaitų apmokėjimą ir periodiškai apie neapmokėtas sąskaitas priminti klientui raštu. Jei nesulaukiate atsakymo arba pinigų, šie priminimai gali praversti teisme ar pradelstų sąskaitų pardavime.

3. Neaiškūs apmokėjimo terminai

Ne mažiau reikšmingas dalykas yra tikslių sąskaitų apmokėjimo terminų nustatymas. Šie mokėjimų terminai turėtų būti įtraukti į sutartį ir nurodyti ant išrašytos sąskaitos. Svarbu, jog sąskaitoje nurodytas apmokėjimo terminas, atitiktų sutartyje numatytas apmokėjimo tvarkos nuostatas.