Kaip rasti pirkėjus eksporto prekėms

Tarptautinių pirkėjų suradimas gali būti nemažas iššūkis. Šiame straipsnyje sužinosite kaip išnaudoti turimus resursus ir galimybes tam, kad prisijungti prie perspektyvių prekybos partnerių užsienyje.
Pats svarbiausias dalykas, kurį galite padaryti – buvimas internete: internetinis puslapis. Susidomėję pirkėjai ieškodami informacijos internete apie prekes, kurias tiekiate ar gaminate turėtų rasti jūsų puslapį.

Kur surasti pirkėjus?

Prekybos parodos

Jūs turite galimybes pristatyti savo produktus ar paslaugas prekybos parodose. Ten taip pat galite susipažinti su potencialiais pirkėjais ar prekybos partneriais. Prekybos renginiai susilaukia lankytojų iš įvairių pasaulio regionų, o tai leidžia gauti daugybę naudingų kontaktų po vienu stogu. Tokias parodas Lietuvoje dažnai organizuoja užsienio valstybių Prekybos Rūmai ar kitos organizacijos.

Kaip naudotis internetu ieškant klientų

Įvairios interneto svetainės leidžia talpinti savo produktus ar paslaugas internete tam, kad potencialūs pirkėjai galėtų jus surasti.
Šiose elektroninės prekybos vietose, jūs, kaip pardavėjas, skelbiate informaciją apie savo produktus. Kai suinteresuoti pirkėjai ieško jūsų paslaugų šiose puslapiuose, jie gali matyti jūsų produktus ir susisiekti. Tokių rinkų pavyzdžiai – kinų prekybos milžinas Alibaba. Suradę potencialius partnerius būtinai paieškokite daugiau informacijos apie juos internete – įvertinkite ar įmonė yra rimta ir tęsi savo įsipareigojimus.

LinkedIn

Tai yra labai galingas, tačiau dažnai neišnaudojamas įrankis užsienio partnerių radimui. Įmonės ir jų darbuotojai iš viso pasaulio reklamuoja savo paslaugas šiame puslapyje. Du efektyviausi būdai, kuriais galite naudotis šia platforma ieškant potencialių pirkėjų, yra naudojant filtruotą paieškos parinktį ir prisijungdami prie atitinkamų jūsų pramonės šakų grupių.
LinkedIn turi daug grupių visoms pramonės šakoms, todėl geriausia, kad išsigrynintumėte, kokiam regionui ir pramonei grupę norite rasti.

Pažvelkite į savo konkurentus

Ar stebite kur eksportuoja jūsų konkurentai?
Pabandykite surasti įmones, kurios tiekia panašius į jūsų produktus, ir išsiaiškinti, kaip jos bendradarbiauja su užsienio prekybos partneriais. Tai jums leis geriau suprasti savo tikslinę rinką. Naudodamiesi šiuo metodu, jūs turėtumėte rasti verslus, kurie norėtų su jumis bendradarbiauti. Užtikrinkite, kad potencialūs partneriai suprastų kuo jūsų produktas yra išskirtinis ar ypatingas.

Naudodamiesi šiais patarimais jūs turėtumėte sėkmingai rasti eksporto partnerių. Tai gali būti visai nesunki arba kaip tik daugybės pastangų reikalaujanti užduotis – priklausomai nuo jūsų prekių ar paslaugų specifikos, konkrečios situacijos ir žinoma jūsų motyvacijos ir entuziazmo.