Pozicijos aprašymas:
- Pilnas buhalterinės apskaitos vykdymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo;
- Mokėjimo pavedimų ruošimas;
- Atsiskaitymų su tiekėjais ir pirkėjais apskaita;
- Mokestinių, finansinių ataskaitų bei deklaracijų teikimas valstybinėms institucijoms;
- Įmonės finansinių rpdiklių analizė, vidinių ataskaitų teikimas pagal vadovo poreikius.
Tikimės:
- Darbo patirtis buhalterės (-io)/finansininkės (-o) pozicijoje;
- Programos ‘Microsoft Dynamics 365 Business Central’ (Microsoft Dynamics Navision) išmanymas;
- Verslo apskaitos standartų ir LR teisės aktų išmanymas;
- Turi puikius komunikacijos gebėjimus žodžiu ir raštu;
- Domiesi savo profesine veikla ir naujovėmis;
- Puikiai kalbi anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas).
Siūlome:
- Profesinį augimą ir kasdienius iššūkius;
- Karjeros galimybes įmonės viduje;
- Atlyginimą (gross): nuo 1600 EUR iki 2500 EUR;
- Talentingą ir draugišką komandą;
- Galimybė dirbti iš namų arba ofiso Vilniaus senamiestyje.
CV su norimos pozicijos pavadinimu siųsti: