Pigu.lt į prekybos internetu sistemą integravo faktoringo ir paskolų sprendimus
Su apyvartinių lėšų trūkumu susiduriantiems pardavėjams, prekiaujantiems e. prekybos centre „Pigu.lt“, pasiūlytas finansavimo sprendimas.
„Pigu“ grupė su Lietuvos nebankinio faktoringo bendrove „Taurus fondas“, veikiančia su prekės ženklu „Faktoro“, pasirašė sutartį, pagal kurią didžiausios Lietuvoje e. platformos pardavėjams pradėtos teikti faktoringo ir verslo paskolų paslaugos.
„Nuolat stengiamės mažinti kliūtis, kurios smulkiam ir vidutiniam verslui trukdo ryžtis pradėti prekybą internete, o ją pradėjus – auginti pardavimus. Finansavimo paslaugas pasiūlėme įsiklausę į pardavėjų poreikius ir ieškodami sprendimų, kurie padėtų auginti pardavimus mūsų partneriams“, – sako „Pigu“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.
Anot jo, padidėjus prekybos apimtims, dalis pardavėjų susiduria su apyvartinių lėšų trūkumu, kai lėšų reikia skubiai.
„Pigu“ skaičiavimu, faktoringo paslaugos yra aktualios ketvirtadaliui iš daugiau nei 3,5 tūkstančio pardavėjų, kurie prekiauja šioje e. platformoje.
Tarp pagrindinių iššūkių e. prekyba užsiimančios įmonėms – apyvartinių lėšų įšaldymas tiekimo grandinėje.
Priklausomai nuo laiko tarp prekių įsigijimo ir galutinio apmokėjimo iš pirkėjų varijuoja ir apyvartinių lėšų poreikis – nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių.
„Šią paslaugą visų pirma pasiūlėme Lietuvoje registruotoms įmones, bet planuojame plėsti jos geografiją. Galimybę pasinaudoti operatyviu finansavimu planuojame organizuoti visose šalyse, kuriose veikiame ar veiksime: Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Tikime, kad tai dar labiau paskatins smulkų ir vidutinį verslą išbandyti jėgas savo prekes pasiūlant mūsų prekybos centruose internete“, – teigia R.Žilėnas.
Pasak „Faktoro“ verslo plėtros vadovo Pauliaus Lasto, nors bendrovė jau turi klientų Latvijoje ir Estijoje, šis bendradarbiavimas užtvirtina paslaugų plėtrą į visas Baltijos šalis. „Pigu“ grupės ir „Faktoro“ sistemų integracija bei automatizavimas leis mums operatyviai įvertinti riziką ir tuoj pat priimti sprendimus dėl finansavimo. Mūsų kainodara jau dabar yra priimtina ne tik smulkioms įmonėms, bet ir visam verslui, tačiau smulkiems prekybininkams galime pasiūlyti jiems gyvybiškai svarbų sprendimų priėmimo greitį, kurio negali pasiūlyti joks rinkoje veikiantis tradicinis bankas“, – sako Paulius Lastas, „Faktoro“ verslo plėtros vadovas.
Nukreipimą į „Faktoro“ teikiamas finansavimo paslaugas „Pigu“ pardavėjai gali rasti šios e. platformos sistemoje, kur gali pasirinkti jiems tinkamą finansavimo paslaugą.
„Faktoro“ įsipareigoja per 24 valandas įvertinti pardavėjų paraiškas, pateikti paskolos pasiūlymą.
Kartu su faktoringu, „Pigu.lt“ e. platformos pirkėjams pasiūlyta dar viena finansavimo paslauga – paskolos be turto įkeitimo iki 50 tūkst. EUR. Ši Europos Investicinio Fondo skatinamoji finansinė priemonė leidžia įmonėms, turinčioms ne daugiau nei 9 darbuotojus ir apyvartą iki 2 milijonų eurų, pasiskolinti iki 50 tūkst. EUR be užstatų. Paskolos teikiamos nuo 3 iki 24 mėn. terminui.
Pasak P.Lasto, ši paslauga gali būti ypač naudinga tada, kai finansavimo faktoringo būdu nebeužtenka.
„Žinome, kad apyvartas kai kurios įmonės, pradėjusios prekiauti e. platformoje, išaugino kartais, todėl joms dažnai prireikia investicinės paskolos įmonės augimui“, – teigia P. Lastas.
„Ateityje planuojame plėsti teikiamų finansavimo paslaugų krepšelį ir visose Baltijos šalyse teikti paskolas net tik smulkioms, bet ir didesnėms įmonėms. Planuojame pasiūlyti greitesnį aptarnavimą, lankstesnius produktus ir mažesnes finansavimo kainas įmonėms, nei šiuo metu galima gauti atitinkamose šalyse. Tai leis šioms įmonėms sparčiau augti ir „Pigu.lt“ e. prekybos platformoje – įgaunant konkurencinį pranašumą lyginant su kitais prekybos kanalais“, – sako P. Lastas.
Išsigandę, kad prekių gali nebelikti, Kalėdoms ruošiasi iš anksto: verslai prognozuoja internetinės prekybos rekordus Baldų pardavimai „Pigu.lt“ e. platformoje per metus išaugo beveik 30 procentų „Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 3,5 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 145 milijonus.